PELANCONGKU

Sunday 5 May 2013

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan








FUHHHHH . berhabuk dah blog ni . maklumlah dah lama tak update . dah masuk asrama kan . nak update apanya . kang kalau bawak laptop balik maktab , kena JPPM pulak . haaaa , bahaya 2 . hihihi .

harini ada 2 news . BAD and GOOD . nak dengar mana satu ? mestilah mulakan dengan yg buruk dulu kan . haaa , BAD news--> jeng, jeng, jeng  KENA BALIK MAKTAB !!! . mana puas cuti >.< . eeeee ,, takpe2 tahun last kan . GOOD news--> haaaaaaaa, ayah nak hantar . hehe . selalu naik bas tingtong je yg tak serupa mcm bas 2 . sumpah buruk . bas zaman bila ntah . PIIRRRAAAHHH ,

anyway , bagus kan cuaca harini , tak panas , tak hujan . redup je . kejadian yang maha kuasa . manusia bila panas , nak hujan . bila hujan , nak panas . 2 lah sifat manusia . tak pernah bersyukur apa yg dia bg . hmmm, dah lama tak update ni . tak tahu nak cerita apa .

HAAAAAAA !! . ada satu cerita ni . meehhh meehh . nak dengar tak ? cepat lahh sini . ya allah , sini lah . kata nak dengar . buat apa lg 2 . dah2 lah 2 . haaaa , cuba tepuk tangan ? tepuklah . DAH HABIS ! kahkahkah . bangbangboooommm . wuuu . XXD .

yg dekat atas 2 baru mukadimah je . hehe . sebenarnya nak cerita tentang 'setiap pertemuan pasti ada perpisahan" . haaa . macam ni . aida ada kawan ni . dulu, kitaor takde lah rapat sgt . sejak2 masuk PUM(persatuan usahawan muda) ni barulah kitaorg rapat . -->bakal bussinesswoman tau<-- .


haa . ni lah dyorang . 
masa dekat ekspo pum 2 , best gileerr kodd . kitaorg rapat sgt . tp, tak semua lah . entah lah ekk . tengok 2 cikgu kitaorg . comel kann . haaa , nama dia cikgu nik . fresh dr kelantan tau . belum kahwin . tp , kalau cantik macam 2 mesti lah dah ada yg booking . hoho :O . KORANG ! rindulah time2 macam ni . kita gelak sama2 . dah tak fikir dah hal pasal maktab . yg penting , bila dah keluar maktab , kita free kann . (sebenarnya bukan ni yg aida nak story) . japp ehh .






sebenarnya nak cerita pasal yg budak dua org ni nak pindah ke maktab lain . waaarrrrgggg T_T . sedihnyaa . yg pakai beg domo 2 -->HAZIQ .
sebelah dia --> NAIM . aida dgn put mmg rapat dgn dyorg nii . rapat sejakk dekat PUM lah . dyorg pindah sebab buat kes . tp, kes nya takde lah teruk sgt . ala, biasalah budak asrama . kes buli2 ni dah jd budaya  dekat situ . kalau tak , bukan namanya asrama . YE DOK ? tp, takpelah . mungkin ni lah jalan yg terbaik untuk dyorg . allah dah tentukan perjalanan hidup kita . just follow lah . haziq, naim --> pesanan khas dari aku ni , haaa , korg kalau dekat maktab baru , jaga diri baik2 tau .belajar betul . SPM STRAIGHT A's . insya allah kalau ada rezeki kita jumpa lagi . main belon air sama2 . hihi . seronok beb ! . korg mesti tak percaya an perangai aku mcm 2 . aku tak lah sesombong yg korg fikir dulu . 2 dulu . aku baik sebenarnya <-- sajee puji diri sendiri.

haaa , ni naim . comel kan dia . HAHA :P . naim , aku mintak maaf tau kalau ada salah apa2 dekat kau . yelah , aku kan byk buat salah dekat kau . aku selalu kacau kau ann . aku selalu nganjing2 kau , kau mesti menyampah an dengan aku . lepas kau dah pindah ni , aku tak kacau kau lg dah .T_T . kau hidup aman tanpa gangguan . haha . ehh , sorry , tau hari 2 aku simbah air betul2 dekat muka kau . sebenarnya 2 bukan air paip biasa . aku letak lah bahan sikit2 . hehe :D . NAIM ! kau jaga "naem" 2 baik2 tau . kau jgn baling selipar dekat dia pulak . kang kena jdrm pulak nanti . hoho . 

<-- yg ni puteri . put , bawak bersabar ea put . live must be go on beb .! kalau ada masa nanti aku bawak kau jumpa haziq . naik motor put . rumah haziq 2 dekat je . takdelah jauh sgt mcm dekat terendak . haha . put, jgn sedih2 tau . kau kan still ada aku . 9/5 ni nak sambut jugak ke birthday kita tanpa dyorg ? takpe lah kita sambut sendiri2 je ea. kau bg hadiah dekat aku , aku bg hadiah dekat kau . haha . put . be strong okay ;)







pssstt/:: pesanan ringkas drpd KAK LONG ------------.-----
                                                                             .
                                                                             .
                                                                             .
                                                                             .  

> written by :: AIDA SYAZWANI BT KHAIRIL ANUAR 

1 comment:

like my post ? click it ^^